top of page

MORPHE

Client:

MORPHE

Year:

2022

๐—น๐—ผ๐—ด๐—ผ - ๐—ฏ๐—ฟ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ถ๐—ป๐—ด - ๐˜„๐—ฒ๐—ฏ๐—ฑ๐—ฒ๐˜€๐—ถ๐—ด๐—ป - ๐—ฑ๐—ฟ๐˜‚๐—ธ๐˜„๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ - ๐—ณ๐—ผ๐˜๐—ผ๐—ด๐—ฟ๐—ฎ๐—ณ๐—ถ๐—ฒ

Gewapend met een rijke kennis over de kappersbranche en een oprechte passie voor het creรซren van prachtige kapsels geรฏnspireerd door de Australische levensstijl, richtte Naomi Morphe op. De place to be voor een natuurlijke look bewogen door de typische nuchtere mentaliteit van Australiรซ.

De kwaliteit die Naomi elke dag levert komt terug in het logo en de huisstijl van Morphe. De branding kleuren en typografie zorgen voor een rustige maar luxueuze uitstraling die volledig aansluit bij de filosofie van Morphe.

Naomi kon bij mij terecht voor een fotoshoot met focus op branding en content waarvan de resultaten zowel op haar website als social media te zien zijn. De beelden zijn doorgetrokken in de minimalistische maar luxueuze stijl die Morphe uitstraalt.

Om de huisstijl helemaal af te maken verzorgde Studio Fasil de visitekaartjes, de buitensignalisatie รฉn ook de website van Morphe.

bottom of page